Wensen en eisen
Een financiële planning begint altijd met een analyse van de huidige situatie in combinatie met de doelen die je in de toekomst wenst te behalen. We beginnen met een inventarisatie van de bestaande inkomsten en uitgaven en wat je in de toekomst wilt en kunt uitgeven. Dan is vervolgens de vraag: hoe haalbaar is dit? Wat zijn de risico’s op korte en lange termijn? En welke zaken moeten er geregeld worden om de doelen te halen?
Financieel plan
In een persoonlijk gesprek nemen we alle belangrijke zaken door. We kijken naar de haalbaarheid van de wensen en stellen eventuele doelen bij of bekijken de mogelijkheden om de doelen wél te halen. Als laatste stellen we een financieel plan voor je op dat aansluit bij jouw doelen voor een zorgeloze toekomst.
Zelf doen of een financiële planner in de arm nemen?
Uit kostenoverweging besluiten ondernemers en particulieren nogal eens om zelf een financiële planning te maken. Na verloop van tijd zien we deze ondernemers en particulieren alsnog bij ons op kantoor verschijnen. Waarom? Simpelweg omdat bepaalde doelen niet haalbaar lijken. Soms zijn ze vergeten met een aantal zaken rekening te houden, of de organisatie verandert en daarmee ook de inkomsten en uitgaven.
Ons advies? Laat ons jouw situatie analyseren, rapporteren en monitoren. Zo weet je zeker dat er maatregelen worden genomen op het moment dat het nodig is. En zo blijft jouw plan voor een zorgeloze financiële toekomst up to date!
Spaarrentes vergelijken ? Kijk hier voor een overzicht
Wie zijn wij?
NAHV Belastingadviseurs is het kantoor waar je alle vragen kunt stellen die je nooit durfde te stellen. Wij zijn gespecialiseerd in fiscale en administratieve oplossingen en financieel advies voor (creatieve) ondernemers. Tot onze klantenkring behoren ruim 3.500 vaste klanten waaronder kunstenaars, journalisten, architecten en vele andere personen en bedrijven die actief zijn in de creatieve en culturele sector, maar ook advocaten, ondernemers in de bouw, fysiotherapeuten en vele andere beroepen. Of je nu zzp’er, dga van een bv of een vof bent, wij helpen iedereen.
Ons kantoor is al 25 jaar actief in Amsterdam en omgeving. Wij hebben specialisten in huis, werken met korte lijnen, hebben een proactieve werkwijze en kunnen de kosten overzichtelijk houden.