Coronavirus maatregelen:

Ook NAHV ontkomt niet aan het treffen van drastische maatregelen om verspreiding van het virus tegen te gaan. Wij nemen daarom per direct maatregelen. Op die manier willen wij de risico’s voor onze cliënten, medewerkers en gezins- en familieleden minimaliseren en de dienstverlening zoveel mogelijk laten doorgaan.

  • Fysieke afspraken worden opgeschort tot 6 april aanstaande, conform de landelijke maatregelen die van kracht zijn. Mocht deze termijn wijzigen, brengen wij u hiervan op de hoogte.
  • Wij zijn open maar met een gespreide bezetting.
  • Mocht u spullen willen ophalen of langsbrengen dan kan dat. Belt u desgewenst voor meer informatie.
  • Onze medewerkers zijn per email of telefoon tijdens kantooruren bereikbaar
  • Wij blijven zoveel mogelijk werken conform onze planningen.
  • Afspraken over afronding van bijvoorbeeld jaarrekeningen en de verzorging van belastingaangiften gaan in principe door zoals je dat van ons bent gewend.
  • Cliënten die de komende tijd dringend geholpen moeten worden met aanvragen voor werktijdverkorting of een overbruggingskrediet om liquiditeitsproblemen het hoofd te bieden, geven wij voorrang. Meer informatie vindt u op onze pagina ondernemers EHBC kit (financiële gevolgen van het Coronavirus).

Postadres:
Oostenburgervoorstraat 80, 1018 MR Amsterdam.
Of maak gebruik van https://mijnnahv.nl/login

Voor vragen kan je telefonisch contact opnemen met je vaste contactpersoon binnen NAHV. Je kunt ons ook bereiken via 020-6225509.