- Fysieke afspraken worden opgeschort tot 6 april aanstaande, conform de landelijke maatregelen die van kracht zijn. Mocht deze termijn wijzigen, brengen wij u hiervan op de hoogte.
- Wij zijn open maar met een gespreide bezetting.
- Mocht u spullen willen ophalen of langsbrengen dan kan dat. Belt u desgewenst voor meer informatie.
- Onze medewerkers zijn per email of telefoon tijdens kantooruren bereikbaar
- Wij blijven zoveel mogelijk werken conform onze planningen.
- Afspraken over afronding van bijvoorbeeld jaarrekeningen en de verzorging van belastingaangiften gaan in principe door zoals je dat van ons bent gewend.
- Cliënten die de komende tijd dringend geholpen moeten worden met aanvragen voor werktijdverkorting of een overbruggingskrediet om liquiditeitsproblemen het hoofd te bieden, geven wij voorrang. Meer informatie vindt u op onze pagina ondernemers EHBC kit (financiële gevolgen van het Coronavirus).
Postadres:
Oostenburgervoorstraat 80, 1018 MR Amsterdam.
Of maak gebruik van https://mijnnahv.nl/login
Voor vragen kan je telefonisch contact opnemen met je vaste contactpersoon binnen NAHV. Je kunt ons ook bereiken via 020-6225509